Merhaba kızlar 26 haftalık gebeyım, tahmınen 10 gun bundan once 2 saatlık falan yolculuk yaptım aynı akşam karnımda sancılar oldu dınlendım uyudum geçti. Daha sonra 6 gun falan once yıne sancım olduuu yıne dayanılmayacak sancıydı, 10-15 dakıka sürdü ve geçti , bunun üzerıne doktora gıttım kontrol ettı herşey yolunda dedı. Bobrek enfeksıyonu ola bılırsın dedi test istedi idrar , verdim temiz çıktı. Su iç bol bol dedi. Neyse dün alaşm uyudugun halde yine sancıyla uyandım. Bu sefer dayanılmayacak en kötü sancıydı. Kıvranıyordum resmen. 10-15 dakika sürdü yine geçti. Oyle bir sancı kı sanki bıcçak saplıyorlar bana.
Neden böyle oluyor kızlar nolur eğer başınıza geldiyse ve ya tecrubeniz varsa benimle paylaşın😢😢