Arkadaslar 31 haftada bı kanama yasadım o günden beridir progestan kullanıyodum bu arada yurt dısında yasıyorum 1 cm acıklıgım vardı zten neyse sabah dogum basladı diye gittik doktora baktılar hersey normal deyip gönderdiler azar azar her tuvalet sonrası o akıntıda devam edıyo