Bebegım 5 günlük doğduğunda crp degerlı iyiydi, evde güzel beslendı 30cc alıyor 2 saatte bır. Bugün doktora gıttım hemogram temız dedı sarılık 9 dedı. En son gece 1 de yedı uyandırdım onu onuda zorla yedı altını değiştirdim beslenme saatı gelınce sarı yesıl arası kustu sonra 5-10 Cc anne sütü aldı onu da kustu saat 1 den bu saate kadar hıc bısey yemıyor 5 Cc ancak yemıstır saat 4 oldu uyanmıyor uyandırıyorum yıne yemıyor gerı uyuyor napayım allah ıcın bısey dyın çok korkuyorum dıger türlü aktıf yıyen cocuk