ayalltsc ben de bekleyemem öyle yaşamıştım bu durumu hatta ben para verip hcg kan testi yaptırdım negatifti ilk bebeğimde, üstüste habire yaptırdım kanda çıkmıyor falan, adetim geçince predictor ile çift çizgiyi görünce tekrar kanda yükseldi baya bekletmişti beni anlıyorum heyecan yapıyor insan canım hemen öğrenmek istiyor ama çok erken bakmışsın malesef değer hemen yükselmez. Annelik o andan itibaren sabır istiyor 😇 gönlüne göre olsun inşallah 🙏🏻