Angel19 doktora da gittiysen hiç korkma aynısını bende yaşadım inan bende senin gibi çok korkmuştum bana doktorum hormonların değişiyor, bebek kendine yer arıyor yerleşmek için, regl görmeyi de kestin parça olmadığı sürece bu olabilir demişti birde bu süreç de bol istirahat et hareketlerine dikkat et lütfen su içmeyi de ihmal etme Allah’ın izniyle bir şey olmucak ki benim kanamam hafif kırmızıya bile dönmüştü şükür geçti bitti senin ki de geçecek. Bir de küçük bir şey bile olsa kimseyi dinleme hemen doktora git başka türlü rahatlamıyor insan.