Mommywolf riskli gebeliğe gidiyorum detaylı baktığı için 11. Haftada erkek demişti, 14+3 de gittim erkek dedi, canım erkek olunca bence çabuk belli oluyor da kız olunca emin olamıyorlar kordon mudur acaba diye o yüzden 16-20 arasını da buluyor kız da emin olmak için