Ben cybex eezy twist modelini kullanıyorum ikizlerim için. Tek tek aldım birleştirdim. Evet normal ikiz bebek arabalarından biraz daha büyük oluyor aparat takınca ama iş görüyor mu görüyor. Hoş kıxlarım 14 aylık oldular daha tek başıma dışarı hiç çıkamadım birleştirmeye de gerek kalmadı ama en azından var biliyorum.