sselime_bebek1 Bu durumu yaşayan var mı kızlar gece başlıyor ağrılarım bebek kanala henüz inmemiş ama her an doğurucam korkusuyla uyuyamıyorum sağıma soluma dönünce karnımda sertlik oluşuyor bebek rahatsız olur mu diye de düşünüyorum….
mesudeislam sselime_bebek1 ayy demin bende bunu yazdım aynıyız hemen hemen kasılma sancı ağrı mafım yani
Urazakininannesi sselime_bebek1 benimde şu an tam 37+5 aynı şeyleri yaşıyoruz hatta dün sabah doğuracağı sanırım bu kadar sancı normal değil diyerek uyandım. Doktora gittim hafif bir sancı çıktı sadece. Çarşambadan sezaryenimiz var 😊
12betul sselime_bebek1 36+4 üm ne dağ belli ne sol ne uyku kaldı ne uyanmak 😂😂 sancı cabası sancım var doğum yok ama öyle bi sancı ki tamam şimdi şiddetlenecek doğuracağım diyorum hop kesiliyor . Bazen dinlensem bile oluyor bende anlamış değilim ama doğuma kadar devam
sselime_bebek1 mesudeislam evet yaa nasıl geçer bilmiyoruz da parol içiyorum ama yok ne uyku tutuyor ne sağ sol dönemiyorum
sselime_bebek1 Urazakininannesi yaa inşallah sağlıcakla ikinizde çıkarsınız doğumdan bizimkilerde yokluyor bu ağrıların bir belirtisi var gelmek istiyorlar herhalde 😊 sizin ağrılarınızdan dolayımı çarşambaya gün verdi doktorunuz
Urazakininannesi sselime_bebek1 Allah razı olsun çok teşekkür ederim 😊 hayr ikinci sezaryen olduğu için riske atmak istemedi. Tam 38 haftalık perşembe oluyorlar ya o zaman alacaktır, o gün doluymuş çarşamba alacak nasipse
sselime_bebek1 12betul hislerimiz bire bir bunlar doğum sancıları değilse gerçek sancıları hiç Düşünemiyorum nasıl olduğunu o ağrılara her an doğurabilirim korkusuyla gecem gündüzüm karıştı 😀
sselime_bebek1 Urazakininannesi hadi inşallah sağsalim doğurun vardır doktorun bir bildiği kendinize iyi bakın☺️
12betul sselime_bebek1 3. Normal doğumum olacak sancı anı zorlayacak ama korkma canım rabbim unutturuyor . Zaten 5 cm den sonra şiddetleniyor oda doğum anına kadar toplam 2 saat anca ediyor ama sana 2 dakika gibi geliyor 🥰❤️
sselime_bebek1 12betul inşallah dediğiniz gibi olur ne güzel demişsiniz evet korkularım var şimdilik normal görünüyor ama acı eşiğim düşük sizin ne güzel 3 olucak artık tecrübelisinizdir benim ilk hepimizin Allah yardımcısı olsun 🌸
12betul sselime_bebek1 her doğum farklı vallahi korkmuyorum desem yalan olur 😂 ama o an rabbim o kuvveti veriyor biliyorum . Ondan bu rahatlıkta . Sende yaparsın sağlık yönünden sıkıntı olmadıkça Allahın izni ile. Acı gelip geçer