yrncgl ben trendyoldan balon zinciri ve balınları aldım kapı süsü ve hediyelik yaptırdım çikolata bide bunları kayınvalidem o gün hazırlayacak inşallah . Organizasyon 4000 tl idi sanıyorum en az yarısı kadar kar etmişimdir kendimiz yaparak. Doğum fotoğrafçısına sadece para vereceğim oda en dusuk fiyatlı olanı seçtim ben baby shower veya cinsiyet te yapmamıştım nasipse 40 mevlüdü ve 1. Yaş doğum gününe çok hazırlanacağım . He birde hastanede sonuçta en fazla ne kadar kalınacak değil mi normal doğumda özellikle ertesi gün çıkıyorsunuz . O kadar da gösterişli olmasına gerek bulmuyorum fotolarda şirin dursun biraz yeter. Para tuzağı bence o organizasyonlar