15.haftada aynı şekilde ben de acillik oldum, dr takip edilmesi gerektiğini bol su içilmesi gerektiğini söyledi. Çok dayanılmaz olduğu zaman parol içebilirsin sadece dedi. Mümkün olduğunca o tarafa yatmamaya çalışıyorum ağrıyı azaltsın diye. Gözlemlediğim kadarıyla o bölgeyi sıcak tutunca da ağrıya faydası oluyor