Melosum34 Senaakrkmzzz benim de 2.oğlusum olacak ilk oğlumun ismi miran ikinciye de yekta ya da mirza düşündük bakalım hangisine karar vereceğiz ☺️🤍
Ebru_ebru Senaakrkmzzz bende bekleyeyim burada erkek bebek bekliyorum ama isim konusunda hiçbir fikrim yok. “Rodin” düşündüm bir ara sadece ama vazgeçtim 😂
Mnns Senaakrkmzzz Büyük oğlumun adı Oğuzalp 15 gün önce doğan kücük oğlum metehan belki fikir olur sizede😇
Mrsacar Senaakrkmzzz Barış 💙 öyle isimler popüler ki şuan sanırsın herkes şehzade doğuruyor 😂 öyle isimler koyacağınıza direkt ERRRRKEK koysanıza böyle 4 R ile 😂😂😂