Flina
Doktorum hep şunu der her kadında her gebelikte bu değer farklıdır
Şimdi bunu bende yaşıyorum benim de değerim çok düşük 427 başka annelere bakıyorum yüksek insan korkuyor ve olabilecek kötü ihtimalleri düşünüyor o yüzden gonlunuzu ferah tutun 💖
Artış olması önemli değer değil yani düşmesindense onun iki gün arayla yükselmesi iyi bisey ayrıca değer o seviyelere gelip kese görünmemişse biraz daha bekleyin daha 3000/4000 lerde bakın bir de benim naçizane tavsiyem bir doktor değil iki veya üç doktor görsün kese için bakılan ultrasondan ultrasona o kadar kalite değişiyor ki