
Merhabalar, kasım ayında ovülasyona göre değerlendirme yaptık aralık ayının 4. Günü kandan beta negatifti ve regl gününde 3 gün gecikme yaşadım sonrasında lekelenme oldu. Bir hafta sonrasında normal regl kanamasına başladı. Kanama devam ediyor azalmıyor lekelenme başlangıcıyla kanamamın 14.günü yarın akşam dr randevüm var az önce arkadaşımın ısrarıyla kaset beta testi yaptım
Geçerli bir sonuçmu bu? Yanıtlarınıza talibim:) şimdiden teşekkürler