Bebeğim 49 günlük ilk 15 gün sadece emzirdim ama göğüslerim çok doluydu ve uçları yara olmuştu kanama yapıyordu. O sırada mamaya başladık. Sağım yapıp göğüslerimi boşalttıktan sonra daha rahat emzirdim. Fakat sonraki günlerde bebeğim göğsümü ittirmeye başladı göğüs ucum olmadığından alamıyordu. Silikon göğüs ucu aldım ama onunla emizirmeye çalıştığımda da öğürmeye başlıyordu. Bir türlü emmedi yani ağlamaya başlayınca da mama vermek zorunda kaldım. Bir hafta öncesine kadar günde bir defa da olsa emzirmeye gayret gösterdim zar zor iki dakika da olsa emzirdim daha sonra hemen çıkarıp ağlamaya başlıyordu ama son iki haftadır sütümün azaldığını hissediyorum sıktığımda bir damla geliyor anca. Bol su içtim dut kurusu çayı içtim tahin helvası denedim çoğalma yok. Önerebileceğiniz neler yapabilirim🌸🙏