Nananan Kızlar 32+5 haftalık hamileyim demin wcye gittim çok kaşıntım vardı aynayla baktığımda vajinamdan yapışkan şeffaf bir akıntı geldiğini gördüm kan fln yoktu yeni gelmeye başlamıştı peçeteyle aldım koptu şeffaf birşey yapışkan nişan mi bu
bsra4213 Nananan ay canım daha çok erken değil mi nişan su gibi gelmiyor mu burda yazanlara göre öyle biliyorum ama tam da emim değilim. Bilgisi olan yazsın
myangelson Nananan nişan illa kanlı olmaz şeffaf, sarı, kahverengi, pembe, kanlı, yeşil gelebilir eğer çok aşırı bir kıvamı varsa jöle gibi dagilmiyorsa nişan olabilir veya enfeksiyon akıntısı olabilir bir doktora muayene olmakta fayda var haftanız erken çünkü
Candyboy Nananan rengi değişiyor mu bilmiyorum ama jöle gibi bir kivamdaysa ve fazlaysa arkasından nisan gelebilir enfeksiyon varsa normal akıntı kivamindaysa enfeksiyondan dolayıdır.
Nananan Eymenkuzusu daha yeni gelmeye başlamıştı ama kan fln yoktu ilk defa öyle birşey gördüm devamı gelirse acaba kan devamında olabilir mi bı detirgin oldum
Nananan bsra4213 nişan benim burda okuduğuma göre kanlı şeffaf bir akıntı şeklinde geliyormuş benimki de daha yeni gelmeye başlamıştı kan yoktu acaba devamında gelir mi bu tedirgin oldum
Temmuzmucizesi26 bsra4213 nişan biraz daha kıvamlı oluyor su ya göre kanlı olabilir açık kahve olabilir
Eymenkuzusu Nananan ilk basta hafif pembemsi sekilde akintiyla birlikte gelir. Sizin ki muhtemeln enfeksiyondan olabilr. Takip edin peceteye sildiginz de lekelenme gbi gorurseniz doktora gidebilrsinz
Leyla_lala Nananan ben son 1,5 aydır şeffaf akıntı görüyorum sizin dediğiniz gibi korkmayın nişan değil o bebek baskıladığı işin rahim ağzındaki akıntıdır
Nananan myangelson aslında mantar var bende sürekli beyaz akıntım oluyor ama o kremsi oluyor dağılıyor bu gelen yapış yapış sümüksü birşeydi yarın sabah kontrolüm var
Nananan Candyboy mantar var Ztn bende kremsi beyaz akıntım sürekli oluyor ama bu akıntı ondan farklıydı yapış yapış sümüksü birşeydi
myangelson Nananan normal akıntıdan çok farklı benim ilk hamileliğimde erken haftada gelmişti görünce bir terslik var nişan bu dedim acile gittim ama doktor bu haftada nişan gelmez diyip gönderdi meğer nisanmis ozeldeki doktorum doğru tahmin etmişsin nişanın gelmiş demişti
Eylley Nananan nişandır. Benim baya koyuydu jöle gibi kahverengimsi kanla karışıktı. Zaten akıntıdan kolaylıkla ayırt edersin . Rahmin tıpası da denir koyu ve kıvamlı bir yapısı var.
Candyboy Nananan makus tikaci olabilir google a yazdığınızda bilgi alabilirsiniz ardından büyük ihtimalle Nisan gelir ama şuan biraz erken eğer googledeki tanimlara uyuyorsa yarın doktorunuza bu durumu haber vermenizi oneririm
Hils1 Nananan canım benimde öyle geldi hatta bi ebe kontrol edip nişan değil enfeksiyon demişti ama nişanmış 4 gün sonra doğum yaptım ama tabi muayene olsan daha iyi olur nişanda olabilir enfeksiyon da
-incila- Jöle gibi gelmişti benim başta kan falanda yoktu. İki gün sonra tekrar geldiğinde nokta kadar kan vardı. Şüpheleniyorsanız mutlaka muayene olun
waffleask Nananan o dediğiniz akıntı ben 37+2 deyim hâlâ öyle akıntım var bazen öyle yoğun öyle böyle gelmiyor normal dedi doktor bebek hareketleride var nişan birazda olsa kanlı olur
Nananan Candyboy ordanda baktım fotolara flnda baktım da bazı fotolardakinin aynısı gibi geldi inşallah zmninda gelir