Hmyr_ygt Yarın kontrole gideceğim 32. Hafta olduk acaba nst cihazına bağlar mı ? Siz kaçıncı haftada girdiniz?
RabiaGlck SevgibiR ilk doktora geçiyorsun sonra nst isterse gidip nst ye giriyosun. Kontrollerin haftada bir olmaya başlayınca her hafta nst girmen gerekiyo o zaman doktor söylemeden ilk nst girer sonra doktora girersin
Zmraemr Dr a göre değişir benim Dr 32 den beri muayeneden önce istiyor 40+1 oldum hala devam😂 yarına doğum inşallah
Zmraemr SevgibiR evet muayene saatinizden önce hastanede olun 20 dk sürüyor Dr kağıda bakıp muayeneye geçiyor