Baby_B Kizlar 27+3 deyim Su tuketemiyorum cok,gunde max 1 litre,1,5 litre icebiliyorum Corba icecekle falan 2 L buluyodur Bebisin suyu iyi cok sukur ama su tuketimim az oldugu icin zarari olur mu?
Mikoosu Baby_B 2 litre alıyorsanız yeterli hem bebeğin gelişimi hem suyu hem sizin ağrılarınız hem enfeksiyondan korunmanız için
didm6134 Baby_B kış ayına denk geldi hsmilelik süreci su içmek için zorluyorum ama içemiyorum hiç bide sende direk wc ye gidiyorum😅 çay tüketimi arttı benim acayip
Baby_B esca344 gunde 3L tukettigini söylüyor herkes Bende acaba az mi iciyorum djye dusundum Bazen 1 bardak su ictiigim oluyor insallah arttircam biraz