duyguu11 Kızlar 13.haftalığım sürekli acıkıyorum nerdeyse yarım saatte bir. Hiçbir şey kesmiyor bazen yiyecek bir şeyler de bulamıyorum geceleri özellikle. Yemeyince de üzülüyorum siz nasıl bastırıyorsunuz
Baby_B duyguu11 o haftalarda cok kustum 7 kilo vermistim 27+3 deyim istahim cok artti O haftalarda kilo almamaya calisin derim
Aleyysss000 O haftalarda bir tek ekmek ve hamur işi kesiyordu beni. Aksi durumda asla doymuyordum bıkmıştım artık neyse ki 16. Haftadan sonra yavaş yavaş normale döndü
1Demett baslarda ve sonlara dogru bende oldu suan 36.haftadayim surekli yiyecek bisey bulmakta sıktı beni artik 😂