Beril16
Merhaba henüz bebeğim doğmadı kullanma şansım olmadı ama ürün gayet güzel ve kullanışlı alt kısmı açılabiliyor boyu uzasa bile bir süre daha kullanılabilir.
Yataş Junoda almıştım onu çok kullanamayacak gibi duruyor baya ufak o yüzden bu ürünü tercih edebilirsiniz bence