Selam arkadaşlar 1 haftadır geçmeyen bi öksürükle uğraşıyorum beni mahfediyo doktor ilaç yazamyacağını söyledi öyle her bitki çayını içmekten de korkuyorum düşüğe sebep olur diye öksürükle beraber kusuyorum da böyle olunca napabilrim nasıl geçirebilirm