_ruveyda06 ya benim bildiğim kadarıyla dış gebelikte ya da düşükten sonra içeride parça kaldığında böyle oluyor. Birde mol gebelik var iki türlü. Ben bir tanesini geçirdim bende de böyle bi risk vardı takip etmişti doktorum. Yani bir çok sebebi olabilir acilde anlayacaklarını sanmıykrum bir uzmandan randevu alıp gitmelisimiz. Geçmiş olsun Rabbim şifa versin 🤲