Kızlar selam ilk etapta 36. Haftamda nstde cıkan sancılarım nedeniyle hastaneye yatırılıp sancılarımı geçirdiler 39.haftada girdiğim haftalık muayenem sonrası nst de pik yapmıs ama benim hissetmediğin sancılarla hadi artık doğur dediler ve yatışım yapıldı ilk etap 4 saat kendi kendime oda da takıldım 2cm açılmam vardı sonra suni sancıya başlandı bu süre zarfında alttan muayeneler yapıldı işin en sevimsiz kısmı burası. Nişan su vs hiçbir doğum belirtim yoktu alttan muayene ile nişanımı ebe koparıp attı gece oldu hala bekliyorum önceki geceden işlerim oldugu için aç ve uykusuzum yorgunluktan bitiyorum her an sezaryene alanilirler diye muhallebiden başka birşey vermiyorlar bir maç alttan muayene sonrasımda artık sabrım kalmadı ve 12saat süren suni sancıma dayanamadım en son sancı devam ederken nst de bebeğimin nabzı düşmeye başladı önce rahme indi ondan dediler ama sürekli tekrar edince suyumu bir şişle patlattılar sonra bebeğimin kaka yaptığı anlaşıldı ve acill sezaryene alındım mutlu son sağlıkla bebişime kavuştum siz siz olun son günlerde haftalık kontrole bile gitseniz uykunuzu iyice alın ve güzelce kahvaltınızı yapın yorgun olmasam herşey daha farklı olurdu yorgunluktan ıkınamıyordum belim ortadan ikiye ayrılmış gibiydi ama bebeğimi kollarıma aldığım an çektiğim tüm sancılar yorgunluk açlık hepsi geçti sanki hiç yaşanmamış gibi Herkesin bebeğini sağlıkla kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin allah