Kızlar ben mart ayında çatlatma iğnesi oldum. Ama ilk denememdi 1 gün değerlendirebildim oda tutmadı. Şimdi Klomen kullanıyorum cuma kontrolüm var. Eğer büyürse tekrar iğne olacağım. Sizce tutar mı bu ayda tutmazsa rahim filmi çektireceğim. Genel olarak tutuyor mu iyi değerlendirilirse sizce?