kuzuannesi4234 Merhabalar ben 30+2.haftamdayim çalışamaz raporu için 32.haftada doktora gitmem lazım ama haftamı günümü hesaplayamadim Bilgisi olan var ki 2 ocak tarihinde mi 6 ocak tarihinde mi gitmem lazım
Dilrubagcl 32 den 32+6 ya kadar olan Aralık’ta gitmen yeterli yani 6 Ocak haftası gitmen gerekiyor insan kaynakları uzmanıyım kesin bilgi yani 😊