Jld Merhaba 🌸 Bugün doğum tarihi verdi doktorumuz sezeryan olacağım. İkinci çocuğum ama çok heyecanlandım 🥰 haftaya perşembe doğum olacak :) var mı benim gibi o tarihte doğum yapacaklar :)
NKaratk Jld bebeğim çapraz duruyor bi türlü kanala girmedi. Eğer 2 ocağa kadar dönüp yolunu bulmazsa 2 ocakta anne olucam nasipse ben de :) tam 39 olucaz o gün
guhoglu Jld bende normal doğum bekliyorum 38+5. 2 ocağa kadar geldi geldi dedi doktorum gelmezse o gün benim de doğumum başlatılacak ☺️
Ezgi3535 Bnm 3ocak sezeryana gün verdi özelde devlette takipliym orası gün vermedi 2inci doğum sezeryan ilk doğumum bekliyorum