irmik85 evet gittim sabah nst bağlandı sancı çıkmadı .Çok ağrın varsa yatış vereyim bir gün serum takılsın dedide hem ağrım geçmişti hemde evde daha rahatım. Karından ve vajinal ultrason bakıldı onda da çok şükür bir sıkıntı yok. Sürekli uzandığın için olabilir dedi doktorum ama ben her ihtimale karşı kan ve idrarda enfeksiyon tahlil istedim sonuçları daha çıkmadı☺️