Esiilaa ben Liv de doğum yaptım, doktorum nazlı hoca idi, hem doktorumdan hem hastaneden memnun kaldım. Hastane çok temiz, doğumdan sonra katta tüm ebe ve hemşireler çok ilgili idi, çok rahat ettim, ben iki gece kaldım. Refakat, ziyaretçi sorunu hiç yaşamadık, hem annem hem eşim kaldı yanımda ilk gece, isteyen istediği saat gelebildi yanıma ben memnun kaldım. Liv’i tavsiye ederim doğum için ama diğer hastneyi bilmiyorum tabi 😊