Sevcanbulut1 annelerin içine doğuyor derlerdi ben kız çocuklarına düşkün olmama rağmen hamile olduğumu öğrendiğim günden beri içimden hep erkek geçti , elim hep erkek kıyafetlerine vs gitti.Hatta doktor kız olabilir diyince bile hiç inanamadım.Annelerin hisleri çıkıyormuş gerçekten.Hayırlı sağlıklı evlatlar olsunlar da canım 🤗