Sum_123 evet evet tabiki faturalandırmak gerekli, belli muafiyetler varsa mesela stopajdan indirim, tevkifat uygulanacaksa ona göre kesilir. Ama ayrıntısını muhasebeciler bilir, çünkü şöyle söyleyeyim ben de mesela avukatlık işim için bir ücret tahsil ettiğimde fatura kesme, vergi bilmem ne kısımlarını muhasebecim yapıyor 😂 yani bu usulleri en iyi onlar bilir, son düzenlemeleri filan da onlar takip eder, aslında bir muhasebeciye sorsanız en sağlıklısı öyle olur