Satisati Melikekrky 7 aylık bebeğim var bizimde alt iki diş çıktı ama hâlâ o kâbus gibi geceler devam ediyor sanırım üst dişler de kaşınıyor 🥲
Sudezeren81 Melikekrky bende 5 aylık hamileyim cinyeti için önce kız dendi sonra erkeğe benziyor dendi eşimin abisi ve ablasında 4 tane kız çocuğu var bende küçüklüğümden beri erkek bir olum olsun istiyordum kızda olsa erkekte olsa sağlıkla gelmesini bekliyorum 🫶
Melikekrky Sudezeren81 hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsın rabbim her ikisi de güzel kucağına alınca bambaşka oluyor 😍🥹
Gulsena09 Melikekrky 10 gunluguz bizde gaz ve uyku problemimiz var suan geceleri hic uyunuyo ve uyutmuyo oglusum sagolsun
Melikekrky Gulsena09 40ında biraz da olsa duzelıyor emin ol kendi kendine de çıkarıyor gece uyuyor benımkı biraz da olsa gündüz hiç durmuyor genel olarak durmuyor huysuz 😂😂
Sevimli_06 Melikekrky 4 aylık bebeğim var hala gaz damlası probiyotik kullanıyoruz probiyotik bi damlaya 550 lira verdim onu vermeme rağmen gazı bitmiyor içerde biriktiriyor bu bebeler 🤣🤣
Satisati Sevimli_06 benim bebe 6. Aya doğdu gazıni artık rahatlıkla kendisi yapıyordu belki sizinde yavaş yavaş biter ( inşallah) bol bol egzersiz yaptırın
Sevimli_06 Satisati arada kendi yapıyor ama gaz damlası sayesindedir diye düşünüyorum egzersiz çok yaptırıyorum bazen çok gazlı oluyor
Gulsena09 Melikekrky gece hic uyumuyor gunduz de hic uyanmiyor resmen anlamadik neden boyle yapiyo 40indan sonra duzelir insallah
Sevimli_06 Melikekrky bizde sap simplex gaz damlası kullanıyoruz günde 10 damla sabah akşam öğlen veriyorum o olmazsa daha kötü olurdu
Satisati Melikekrky sadece anne sütü aliyors normal, doktorlar müdahale etmiyor, formül mama yada ek gıda alan bebeklerde bu durum olursa huzursuzsa ve karnından sertlik varsa lavman yapıyorlar