tugce1122 Bir seviyorum bir vazgeçiyorum tek bir yatak almayı düşünüyorum anne yanı olması gerekiyor park yatak sizce tercih etmeli mi ?
Yazmelegi_ tugce1122 anne yanı aldım bi süre sonra sığmadı park yatak aldım çok memnunum cok güzel rahat yatıyor
Churcill tugce1122 3 seneye kadar kullanan var ben 16 aydır kullanıyorum memnunum sadece bebeğim sallanarak uyuduğu için pek anne yanı özelliğini kullanamadım 🫠
defnevedoruk tugce1122 valla önce sepet beşik aldım 4 ay yattı sonra anne yanı park yatak aldım 20,5 aylık olana kadar yattı simdi kaldırdım kardeşi yatıcak
Yazmelegi_ tugce1122 oyle belirli birr marka almadık çarşıda gezerken bi mağazadan almıştık üstünde baby hope yazıyor hem oyun parkı hem besik şeklinde demişti adam
Sevimli_06 tugce1122 içine koyunca ağlamaya başlıyor kesinlikle uyumuyor el ele madre bizimki çok güzel kaliteli ama içinde uyumuyor maelesef mobilya beşik alsam içinde uyur sanki park yatak derin ondan mi uyumuyor acaba
tugce1122 Churcill yaa doğru sallanmıyor .. ilk çocuğum daha doğuma var alışveriş konusunda çok zorlanıyorum
Cns_yldz13 Kesinlikle park yatak öneriyorum. İlk başta sepet beşik almıştım hevesim var diye 4 ay kullanabildim sonra park yatağa geçtim keşke en başta onu alsaydım diyorum pratik katla koy arabana bagaja istediğin yere kur götür anne yanı gereksiz
meryemefem Cns_yldz13 katlanıyor mu acaba resmini ataabilirmsnz bizede fikir olsun bende taşınılabilir bir şey arıyorum
seyma0661 tugce1122 bende hep ahşap istiyordum ama indirim ve görselini güzel görünce dayanamadım park yatak aldım anne yanı da oluyor 😂
2minnakannesi0 tugce1122 ben ilk oğlum da ahşap aldım hiç memnun kalmadım kenarlarını söküp anne yani yaptım onu öyle kullandım ve attım şimdi park yatak aldım anne yani daha rahat olacağını düşünüyorum çünkü anne yani olması cocugu alıp koymak için çok kolay rahat
seyma0661 tugce1122 amin insallahhh anne yanı da oluyor bir tarafı iniyor bu model aklınızda bulunsun 🥰
Gulsena09 tugce1122 park yatak aldim ben anne yani olanlardan 10 gundur kullaniyoruz ben reflu yataginda uyutuyorum kustugu icin sonra park yataga koyuyorum memnunum suanlik cok pratik oluyo