Kocamanailem_ Benim de ilk gebeliğimde aynı değerler çıkmıştı. Sorun yok dediği için doktorum yediklerime çok dikkat etmedim tatlı karbonhidrat içerikli beslenmeye devam ettim. Ama son 3 aylık periyotta bebeğin kilosu bir noktada önden gitmeye başladı ve 4,5 kilo doğdu. Yani bu değere bakarak sorun yok diyip benim yaptığım hatayı yapmayın sınıra çok yakın değerlerde karbonhidrati şekeri kısıtlayarak diyetle daha dikkatli olmak lazım.