Aselmasal11 Kızlar kaç aydır klomen sır ovulasyon testi denedim kafamdan sildigim zamanlar oldu yaklaşık 6 aydır deneme yapıyorum olmuyor 2. Çocuk hani hamile kalamiyorum desm 1. Çocuğumda olmazdi diye düşünüyorum kızım 4 yaşında bir kardeş istiyorum kaç aydir olmuyor dün silik çıktı test bugün kan verdim negatif şimdide adet oldum ne yapmalıyım bu arada hormonlarim iyi artık tek seçenek sezeryan skarisi aklıma takıldı ama o kadar ultrason alttan muayne doktor muhakkak farkederdi diye düşünüyorum ne yapmalıyım fikri olan benimle aynı durumda olup hamile kalan var mı
Merveemctgcl Aselmasal11 aynı durumdayız kızım 4 yaşında 5 aydır 2.ye niyetlendik olmuyo kızım 2 yaşındayken 1 yıl kadar da denedik yine olmadı 2.çocuk zor oluyo demek ki ya
nevoliko Aselmasal11 Adetin 2.günü kan verip hormonlarına baktırdın mı canım? Tiroidlere ve kadınsal progesteron falan. Değerlerin normal mi?
Merve6521 Aselmasal11 bende seninle aynı durumdaydım 2. Çocuk için 5-6 ay olmadı kafamdan attığım ay allahım sen biliyorsun hayırlsını nasip et dediğim ve başla şeylerle uğraşıp düşünmediğim ay oldu bu biraz da psikoloji işi gerçekten düşünmemeye çalış bebek yapmak için değil severek yapın eşinizle görürsün olacak inşallah 🙏😊
Aselmasal11 Merveemctgcl bide kızım korunmayi bıraktıktan ilk ayda olmuştu 2. Neden bu kafat zor oluyor kızım Ekim’de 4 oldu ben 6 aydır deniyorum yok olmuyor
likapaa53 Bende aynı canım kızım şubatta 4 olcak ağustostan beridir deniyoruz olmadı. Kızım ilk aydan olmuştu🙈
likapaa53 Aselmasal11 biz kızımda gün aşırı ilişkiye dikkat ermiştik o şekilde olmuştu. Bu sefer hiç dikkat etmedik açıkcası ilk defa bu ay gün aşırı ilişki+ovulasyonda 3 gün pik günlerini değerlendirdik bakalım ne olacak inşallah bu ay güzel haber alırız🤲🏻❤️
Yaprakunallar Aselmasal11 benimde bar 25 bugün alsamüstü test yaptım negatif adet sancılarım başladı erken olucam sanırım
Aselmasal11 likapaa53 ovulasyon denedim canım normalde gün aşırı yapıyorduk bu ay pikten çatlama olana kadar hergun denedim
Aselmasal11 Merveemctgcl ya hani ondan sonra bı kimyasal yada ne biliyim bı düşük olsa en azından insan mutlu oluyir ama 6 aydır korunmaya rağmen kimyasal bile olmuyor
likapaa53 Aselmasal11 Merveemctgcl Fatmanurr94 Babannem bana hep derdi ki kızım bekleme 2. Yi 2.ler zor olur 3. Ler beklemeden gelir. Gerçekten öyle oldu inşallah 3. Hakkında dediği tutmaz😅
Merveemctgcl Aselmasal11 yok ya Allah korusun onlar da yıpratıcı şeyler sağlıkla mutlu haberler alalım inşallah
Fatmanurr94 Aynen arkadaslar, Oglum 3 senelik korunmayı bıtaktıgımız 2ınncı ayında oldu, suan 3 yasında ıkıncıyı ıstıyoruz 6 aydır olmuyor, bu ay hacamat yaptırdım hayırlısı insallah nasıp olur 🌸
Aselmasal11 Fatmanurr94 ya gerçekten aynı durumda olduğum cok kişi varmış ben kendime çok uzuluyordum hayırlısıyla bu yeni yil bize hepimize şans getirsin