Mejsa şuan bana görede sizin ayrıca post açıp bunu +18 yaş grubuna anlatmaya çalışmanız oldukça saçma geldi. Herkes aynı mantık ve ifade de olsaydı zaten olmazdı dimi? Salın biraz. Herkes kendini savunabilir. Kimse çocuk değil burda korkan da korkuyorum yazmasın o zaman :) herkes polyanna olmadığı gibi, kimse gaddar da olamaz. Duyar kasmayın