Merhabalar 1.5 yaşında kızım var. Şuaralar sürekli karşıma otizmle ilgili şeyler çıkıyor. Çoğu belirtiler yok ama ismiyle seslendiğimde bana bakmıyor. Anlıyormuşta bilerek cevap vermiyormuş gibi sizde de bu şekilde çocuklarınız yapıyor mu yoksa doktora göster melimiyim aşırı kafama taktım bu otizmi