Meryemgibi Yumurtlama olup çatladıktan sonra (ovu testiyle takip ettim.) Kasıklarda gelip giden ağrı yaşayan var mı, acaba kistmi oluştu çatlayamayıp bu konuda tam bir bilgim yokta canım sıkıldı 😔
RMLove Meryemgibi ben çatlatma iğnesi olduğumda kasıklarımda ve belimde ağrı olmuştu real sancısı gibiydi bi iki gün sürüp geçti normaldir yani
Tutar13 Meryemgibi canım benim gecen ay 15 gun adet sancısı gibi kasıklarım cok agrıdı hamilemiyim acaba dedim ama doktora gittim gecmeyince sag yumurtalıgımda cikolata kisti varmıs o sancı yapıyormus ilac verdi
nurdaneg0716 Meryemgibi bende gebe olduğumu bilmeden acaba kist mi var diye hastaneye gitmiştim öyle ağrım oluyordu
Meryemgibi RMLove 4 gün oldu benim o yüzden canım sıkılıyor geçen ayda böyle olmuştu da internette 2,3 gün sürüyor yazıyor 😪
RMLove Meryemgibi zaten ağrı oluyor diye biliyorum iki kere çatlatma iğnesi oldum ikisinde de oldu canını sıkma normaldir demişti doktor
Meryemgibi Tutar13 benimde arada kist oluşuyor kuzum regl ile atılan türden inşallah kist olmamıştır🙁
Meryemgibi nurdaneg0716 ama benim yumurtlama dan sonra hep öyle umudum kalmadı bu aydan kesin kist olda hayırlısı böyleymiş😌, sağlıkla,huzurla,hayırlısıyla büyütün inşallah bebeğinizi🩷🥰
nurdaneg0716 Meryemgibi Aynen benimde yumurtlamadan sonra öyle kasık ağrım olmuştu. Allah razı olsun umarım en kısa sürede sizde gebe kalırsınız kafa olarak çok düşünmeyin akışına bırakın 🌸