Kızlar normal doğum bekliyordum 39+6 olduk bugün. Nst de bebeğimin hareketleri yoktu hiç. Biraz ara verip İkinciyi çektik hareketliydi bu kez. Gün içinde hareketleri azaldı ama 10 u buluyor. Doktor sezaryen mi yapsak dedi. Aynı durumu yaşayan var mı?