Ozlemozars Selamlar 4. Hafta bugün yoğun kanamam oldu düşük riskim varmış hcg 4479larda ama öncesine göre iki katı yükselmemiş iğne fitil ilaç hepsini kullanıyorum aynı durumda olup sağlıklı devam edebilen oldu mu?
Eda42_ Ozlemozars Canım durumun nedir nasıl olur bilmem benim Beta düşüşteydi kese var bebek yoktur kanama birşey de olmadı 8 haftalık olması lazım ama 6 haftalıkta kalmış boş gebelik oldu inşallah senin öyle olmaz
Ozlemozars İkinci gün kanamam azaldı ama hcg yükselişi yavaşlamış dedi doktor yarın tekrar kan vericem ona göre karar verecek