Bebekmert Çok öksürüğüm var burnum tıkalı nefes alamıyorum buhar kullanılır mı kendi doktoruma yarın randevu aldım ama şuan hiç iyi değilim acilde de sadece serum takıyorlar ağrı kesici başka bir şey yapmıyorlar
minikbebegim06 Bebekmert ben çok ağır grip olduğumda kaynar suya nane yağı katıp buharinda durmuştum başıma da örtü örtüp 2 3 dk durup çıkıyordum sadece o iyi geliyordu ilaçta içemediğim için
minikbebegim06 Bebekmert bide deniz suyu spreyi almıştı eşim o da çok iyi gelmişti hemşire kendisi araştırıp almıştı