Kızlar merhaba Bi kızım var adı Asya. İkinci kızıma hamileyim ama şu bilindik sıradanlaşan isimlerden çok bunaldım. Ki Asya ismini çok severek koymuştum o bile artık sıradanlaştı. Ama farklı değişik Bi isim arayışında da değilim ASLI ismini çok beğeniyorum ama onaylanmakta istiyorum açıkçası. Sizce Aslı nasıl isim benim çok hoşuma gidiyor. Fikirlerinizi almak istedim.😌🌸