ecrinkusum Merhabalar güzel anneler ben 20+5 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerini hep altta hissediyorum vajinamda 🙈 acaba normal mi bu durum merak ettim böyle hisseden var mı
ertonunannesi23 ecrinkusum bende 20+6 bazen bende öyle hissediyorum ama benimki genelde hep solda 2-3 gündür sürekli hissediyorum hareketlerini dönüyor ve tekme atıyor çok güçlü hissediyorum. Herkes bu haftalarda çokta hissedilmez diyor ama normal mi ki
ecrinkusum ertonunannesi23 normaldir canım bende yeni bir iki gündür hissetmeye başladım ama minik minik tekme mi desem bilemedim😂 eğer zayıf biriysen daha da net hissedersin dönmesini