Kızlar şeker tansiyon var bende
Şuan da protein kacakligi çıktı bugün
Doktor ünv Hastanesi’ne sevk etti orda muane ol dedi
Ödemim çok fazla zaten
12 kilo almışım yaa
Aşırı üzüldüm
İkinci hamilegim
İlk hamilegimde bu kadar almamıştım ben
Son aylarda birden şişiyorum ya