hsnb hep olumlu düşün canım hiç stres yapma inan daha kolay geçiyor .Çıkınca ben çok üşümüştüm mutlaka kalın bir hırka çorap olmadı battaniye getir . Bol bol yürü zorlanıyorsan ağrı kesici iste hemşireden yapsın daha kolay yürürsün gazını çıkarmak için yürümek şart . Ben çok gaz sancısı çektim ikinci gün banyo yaptım hastanede iyi geldi . Bir de ikinci gün gaz çıkaramadım diye lavman verdiler çok rahatadım çıkamazsan sen de işte eve gelince de bu durum devam etti . Bir hafta sıvı beslendim dikkat ettim sende hemen katı yeme çok zorlanırsan hemen eczaneden lavman al çekme ağrısını .
Mastit nedir bilmiyorsan mutlaka araştır bu arada bebek doğunca küçük diye fazla emmiyor göğüsler şişiyor çok ağrı yapıyor ben çok çektim sizde mutlaka bilmiyorsanız araştırın . 🌸