Yenidoğan fotoğraf çekimi sizce yapılmalı mı? Fotoğrafçı tutmalı mıyım? Özelde doğum yapan arkadaşıma hastanenin anlaşmalı fotoğrafçısı varmış fiyata dahil yapmışlar. Ben devlette doğum yapacağım. Devlet hastanelerinde de anlaşmalı fotoğrafçı var mı ücreti karşılığında hizmet alsam? Ve sizce gerekli mi