İlk gebeliğim 37.haftamdayım göbek deliğimin alt tarafları çatladı 32 haftadan sonra malesef:( yani çatlak görüntüsüne takılmıyorum sadece doğumdan sonra deri sarkmasına yol açıyor mu bu çstlaklar. Doğumdan sonra karın nasıl duruyor mesela 3 5 ay sonra tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz