Anonimee61 ilk defa alttan muayene oldum ama olmasaydım kese gözükmediği için daha tedirgin olurdum doktor deyince bende kabul ettim öncekinde de kese gözükmedi 7 haftalıktı düştü acaba dedim doktora gitmedim ihmal ettim ilaç tedavisi falan olurdu da düşmez miydi diye o yüzden alttan oldum erken müdahale olsun diye