Ress Merhabalar, yurtdışında yaşıyorum sigortam yok şu an Türkiye de kontrollere gidiyorum ve doğumu da Türkiye de yapacağım. Hastane de sgk ya git oradan analık yapabilirsin dediler bilgi sahibi olan var mı nasıl bir yol izlenmeli?