Aryaata Kızlar selam, 38+1 deyim bugün doktor bebek kanalda değil hala dedi. Bir hafta içerisinde kanala inmesi mümkün mü sizce? Ne yapmam lazım, sezeryan olmak istemiyorum. kanala inme hikayesi olan var mııııııı
etuerk Aryaata ördek yürüyüşü yap sürekli eğilerek WC oturuşunda yer sil merdiven in çık en 100 tane 5 dk günde 3 kez kaldırıpta paytak yürüyüş yap
Smiley87 Aryaata ben ilk doğumumda tam 38 haftalıkken doktora gittim , hiç kanala inmemiş sen hiç yürümüyor musun falan dedi kızdı, o gün 2 -3 saat kadar yürüdüm ve ertesi sabah normal doğum yaptım😅 yani 24 saatte bile kanala inebiliyor 😅
Pinar06- Aryaata son anda bile dönebilir yer sil günde iki defa tüm evi elinle sil merdiven in çık ördek yürüyüşü yap
Ayse3478 Aryaata canım ya bende de aynı durum var ama ben daha 38 olmadım benimde bebeğin kilosu az bende şimdi acele etmek istemiyorum en azından bir 38 olayım diyorum sen dene benide haberdar et olur mu ?
Aryaata etuerk Teşekkür ederim yanıtınız içinn acaba geç mi kaldım hemen etkisi olma ihtimali mi var mı ki, doktorum haftaya son kontrol gelmezse kendi imkanımız ile alırız diyor. Bir haftada kanala inmesi ve doğumun başlaması çok zor diyenler var kafam iyice karıştı
xJade Aryaata Bebeğin kilosu mu fazla normalde 40 -41 haftaya kadar bekliyorlar neden haftaya son kontrol dedi ki. Benim 40 haftalık 41 e hadar bekleriz dediler.
etuerk Aryaata hayır sen inanarak sürekli hareket halinde ol Allahın izniyle iner temizlik bile yapabilirsin ama perde asıp cam silme tabi
Aryaata xJade Tam tersine kilosu az, 2900 küsür çıktı 38+1 de. Gününü dolduruyor artık dedi bilmiyorum
xJade Aryaata hemen hemen aynı bebişlerimizin kilosu 38 de benimkide o kilolardaydi. 39. Haftada 3350 kg çıktı buna rağmen 41 e kadar bekleriz ne acelen var dedi. Her doktor başka birşey diyor anlamadım ki. Sağlıkla doğsunlar inşallah 🌸
Aryaata Smiley87 Gerçekten miiiii öyle bir umut oldu ki bana bu teşekkür ederim. Tavsiyelerin hepsini yapayım bugünden itibaren
9903 Smiley87 ben de 40 haftalık oldum ve kanalda değil dedi direk sezeryan dedi çok canım sıkılıyor ve nst de filan da hiç sancım çıkmıyor bu yüzden de biraz öyle dedi sürekli düşünüyorum beklesem.mi diye ama 40 tan sonra beklemiyorum dedi
Aryaata Pinar06- Bugüne kadar sadece evde yattım, kilosu geride erkenden doğum olmasın diye bu seferde geç kaldım herhalde dedim ama artık yapmalıyım dediklerinizi teşekkür ederimmmm.