Kızlar bu 2. Gebeliğim ilk hamileliğimde kilolu hamile kaldım şimdi 1. Gebeliğimle 2. Gebeliğim arasında 10 kilo var fark var 10 kilo daha zayıfım yani. Tabi ilk hamileliğimde kilolu hamile kalınca göbeğimdede çatlaklarım oldu. Bu hamileliğimdede hamile kaldığımı öğrendiğimden beri biodermanın 2 in 1 oil çatlak önleyici kremini kullanıyorum ama kaşıntı oluyor çatlak bölgelerimde pul pul dökülüyor kuruyor sanki göbeğim kurudukçada kaşınıyor acaba kullandığım ürünlemi alakalı aranızda kullanan oldumu. Bu arada 11+3 olduk