G_sah87 Benim ilk yaptığımda 263 dü iki gün sonra 429 olmustu Biz bir hafta sınrasında keseyi gördük ama ölçüsü merede yazıyor
Seerdaay G_sah87 ölçü dediğiniz haftası mı?benim doktor ultrasonla baktı kese var ama haftasını vermiyor biz onu 4 kabul edelim dedi
Zeynoli Ben tüp bebek tedavisiyle gebe kaldım doktor 4 haftalık felan dedi akıntı oluyor kasık ağrısı bel ağrısı haftaya Allah nasip ederse kalp atışı için gideceğim 🙏🏻 Rabbim hepimize hayırlı gebelik nasip etsin
G_sah87 Zeynoli bende aynı şekide tüp bebek tedavisi ile kaldım çok şükür bizde duydak kalp atışlarını cok sevinicez...bebek tutunması olduğu için bel ve kasık ağrısı cok olur dedi doktor